Voor slechts € 7,95 staat uw kantoorruimte ook op deze website DIRECT PLAATSEN
FAQ Contact

Kantoorruimte huren in Amsterdam voor € 600,00

REAGEREN

Het betreft kantoorruimte in het Markante kantoorgebouw van "OfficeTOday". In de buurt van het gebouw zijn diverse representatieve bedrijven gevestigd zoals: ING, ABN Amro en Graydon. 
OfficeTOday stimuleert ondernemers door hun ambitie de ruimte te geven. In het object geldt een full service concept. Hierdoor kun je doorwerken zonder omkijken naar services of facilitaire zaken en zonder bijkomende kosten.

De bereikbaarheid van het pand is zeer goed. Het kantoorgebouw is naast het metrostation Bullewijk gelegen en er zijn tevens diverse buslijnen. Per auto bereik je het kantoorpand via de Ring A10, afslag S112, S113 en de A9 is op twee minuten afstand gelegen.

Maar dat is niet het enige dat OfficeTOday Amsterdam onweerstaanbaar maakt voor jouw kantoorruimte. De relaxte business lounge, de heerlijke biologische lunch en natuurlijk de diversiteit aan huurders maken het plaatje compleet! Kom gauw een keer een kijkje nemen, of lunch eens mee om de sfeer te proeven.

 

SERVICES:

 

Van een ‘goedemorgen’ tot een ‘fijne avond’ werken we graag voor en met je samen. Met OfficeTOday beschik je over een full service kantoor. Compleet gemeubileerd inclusief lunch en alle facilitaire services en voorzieningen. Wij ontvangen je gasten, regelen onder andere jouw lunch en schenken overheerlijke koffie en thee in de ‘lounge’.

Je kunt vandaag al aan de slag bij OfficeTOday. Je hoeft alleen je laptop en je telefoon mee te nemen. De rest verzorgen wij.

Onbezorgd werken en genieten van service? Informeer gerust.

 OfficeTOday neemt je werk uit handen

Volledig ingericht
 

Luxe, representatief en gebruiksvriendelijk meubilair van Branding Furniture. Direct comfort.

24/7 toegang
 

Je bent vrij om te komen en gaan wanneer je wilt. Ook in het weekend!

Glasvezel en wifi
 

Altijd makkelijk online. En je gasten natuurlijk ook.

Schoonmaak
 

Niet alleen alle gemeenschappelijke ruimten, maar ook jouw eigen kantoor.

Vergaderen
 

In een compleet uitgeruste vergaderzaal.

Informeel overleg
 

In onze lounge en lobby kun je neerstrijken voor een informeel overleg voorzien van een heerlijke kop koffie.

Receptiediensten
 

Wij ontvangen met plezier je gasten en kondigen deze netjes bij je aan.

Post en pakketten
 

Post en pakketten nemen we in ontvangst en worden ook dagelijks bij de post aangeboden.

Documenten service
 

Full colour printen en scannen.

Lounge
 

Een ontmoetingsplek met overheerlijke koffie en thee.

Lunch
 

Dagelijks een Hollandse lunch met zoveel mogelijk biologische producten.

Parkeren
 

Bij OfficeTOday parkeer je gratis voor de deur.

Vast aanspreekpunt
 

Onze vestigingsmanager is jouw vaste aanspreekpunt. Voor vragen, suggesties of verbeterpunten kun je altijd bij haar terecht.

Adresgegevens

Karspeldreef
1101CK Amsterdam

Bel ons

085 2732 334

Kenmerken van de kantoorruimte

Vergaderruimte:
Receptiefunctie:
Internettoegang:
Pantry:
Openbaar vervoer:
Gemeubileerd / gestoffeerd:Gemeubileerd en gestoffeerd
Parkeergelegenheid:Eigen terrein
Minimale huurtermijn: N.o.t.k.

Stel uw vraag aan de verhuurder

Wilt u bezichtigen of heeft u een vraag? Reageren is vrijblijvend en kosteloos.

Naam:

E-mailadres:

Telefoonnummer:

Uw bericht:

Development: W3Company | Algemene voorwaarden | Disclaimer